ANGULUS REPAIR SERVICE
Vi designer i kvalitet, der kan vedligeholdes.

ANGULUS REPAIR SERVICE
Vi ønsker, at dine ANGULUS sko skal holde så længe som muligt. Derfor har vi ANGULUS REPAIR SERVICE. Vi reparerer dine sko kvit og frit, indenfor de to første år.
ANGULUS er kvalitetssko i naturmaterialer, der holder længe, og som er lavet på en måde, der giver gode muligheder for reparation, hvis de skulle gå i stykker.
Det kan være sålen, der går fra, en knap, der falder af eller en syning der driller. Det er ofte nemt at reparere, og det hjælper vi dig med.
Hvordan foregår reparationen?
Reparationen sker enten på vores eget værksted, hos vores skomager eller du kan gå til din egen skomager og få dækket omkostningerne af os. Vi leverer også gerne reservedele, som du kan tage med til dine lokale skomager, hvis du ønsker det.
Indenfor de to første år, tilbyder vi gratis reparation på skader omfattet af ANGULUS REPAIR SERVICE - se mere herunder.
Reparation hos os tager typisk 1-2 uger.

HVAD KAN JEG FÅ REPARERET?
Vi gør hvad vi kan, men det er desværre ikke alt der kan repareres. De mest almindelige reparationer er:
✔️ Limning af sål.
✔️ Løsrevet stikning i sålen.
✔️Udskiftning af snørre-ringe og hægter.
✔️ Syninger.
✔️ Knækket elastik på spænde.
✔️ Udskiftning af spænder, trykknap og nitter.
✔️ Lynlås stopper og håndtag.
Er der en fejl på skoen, som er reklamationsberettiget, og som ikke kan repareres, så giver vi selvfølgelig mulighed for at ombytte skoen til en ny eller pengene igen.
Vi kan ikke reparere skader opstået pga. slid eller manglende pleje. Ligeledes kan ridser på læder, lakeret skind, pony pels, glitter og broderi ikke repareres.
Er der en produktionsfejl på skoen, som falder indenfor reklamationsretten, og som ikke kan repareres, så giver vi selvfølgelig mulighed for at ombytte skoen til en ny eller pengene igen.

SÅDAN GØR DU BRUG AF ANGULUS REPAIR SERVICE
Hvis du har købt din sko på angulus.dk, skal du sende en mail til webshop@angulus.dk med billeder af det, der skal repareres og ordrenummer/kvittering for købet.
Har du købt skoen hos en af vores forhandlere, skal du henvende dig der. De vil guide dig videre – dette gælder både fysiske butikker
og webshops.
Hvis skoen kan repareres kan du vælge at gå til din nærmeste skomager. Såfremt vi har godkendt reparationen, dækker vi dine udgifter hertil.
Vi kan også sende dig en fragtlabel, så du nemt og gratis kan sende dine sko direkte til vores skomager. Efter reparation sender vi skoene retur til dig.

BESKYT DINE SKO UNDER TRANSPORTEN
Pak dine sko godt ind, når du sender dem ind til reparation, for at undgå skader under transport.
Har du den originale skoæske og indpakning, kan du med fordel bruge den. Hvis ikke, anbefaler vi, at du pakker skoene separat – for eksempel i hver sin stofpose – for at undgå gnidninger under forsendelsen. Skoene skal altid sendes i en papkasse eller andet der forhindre slag-skader undervejs.
Vi sørger for, at skoene sendes sikkert og beskyttet retur efter reparation.

PLEJE: PAS GODT PÅ DINE SKO
Sko holder sig flotte længere, når de bliver plejet jævnligt. Det behøver ikke tage lang tid, og resultatet kan tydeligt ses og mærkes.
Ved daglig brug er det en god idé at give skoene pleje cirka hver 14. dag. Vind og vejr har også en betydning for, hvor ofte det er nødvendigt -især hvis skoene bliver udsat for regn og sne.
Læs mere her om hvordan du bedst plejer dine sko alt efter materiale: ANGULUS pleje
Vi vil gerne hjælpe
Kontakt os endelig hvis du har spørgsmål til reparation eller du har brug for hjælp.
ANGULUS kundeservice: webshop@angulus.dk eller +45 44 92 87 61 (tast 2 for reparation)